Alla inlägg under juni 2010

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! <3) o sommarjobb :)


Gick som sagt ut 9.an, och lämnade tråkigt nog VÄRLDENS BÄSTA KLASS <3 Följde med på klassresan, någonting som jag absolut inte ångrar! Det var ASKUL! Vi skrattade och flummade som idioter, men det är ju bara ett pluss :D
Elias &Co vann!! :D <3 *Stolt*


Skolavslutningen var toppen, ALLA sjöng sjukt bra, men en av favoriterna var VERKLIGEN Hey Soul Sistar!

Bildspelet var bäst!! MÅSTE ha en CD, att den ligger ute på facebook räcker inte^^ Var det ngn som la ut den på yt oxå el var det bara 'gesterna' ni ska lägga ut? :P HAHAH x) Grymt kul vilket som!


Kvällen, den 11 juni, tillbringades i gott sällskap! Gården; Krafthuset, m Eme, Ame, Anden, Soffi, Sandra o massa andra :D Grymt kul! Hampuz m z var där, han gjorde verkligen häftiga tricks, TROTS att det regnade!! *stor eloge*

LILLASYSTER var ASBRA! De rockade (a) trots att jag inte fattade att det var dem direkt, ändå stod jag, Eme o Erra närmast scenen (y)

Eme var över exalterad i slutet av kvällen. Martin, som sångaren heter, rörde vid hennes hand, pussade henne på huvudet, skrev på hennes arm, drack av hennes coca cola, dansade med henne, gav henne autografer o kramade henne 3 gånger, han sa dessutom 'ta hand om dig' till henne. GISSA vem som var svår att få iväg därifrån? Jag & Soffi fick BOKSTAVLIGT talat tvinga med ERRA & EME därifrån...halv ETT på natten! :) Tänk er 4 tonåringar (ungdomar kanske är bättre?) på bgd's tomma gator 8D


Saknar klassen, o kmr göra det. Men vi kommer för ALLTID att var 9B2!! <3 <3


Började sommarjobba i måndags, går jätte bra och är roligt. Tjänar pengar för att ha kul kan man väl säga? Många skratt blir det i alla fall :)


GREEN DAY var toppen, asmaffigt! Riktigt sjukt super coolt :D Amandus var där också, men jag såg honom inte =/


Nu ska jag lyssna på musik & skriva klart del 16 t min fic; EÄT&EB innan jag kryper till kojs. Börjar 09.00 imorgon ;)

Ovido - Quiz & Flashcards