Direktlänk till inlägg 8 april 2010

Tonat håret ^^

Av NoiiiseStraange - 8 april 2010 21:11

Bården i nya rummet är uppe, och jag har dessutom gjort ett 'Plansch - Collage' av dörren 8D Haha. Super snyggt, faktiskt! :D

Allt från TH, Green Day & The Sounds till Twilight, Pirates Of The Carribean och New Moon ;)


Sista dan på lovet imorgon (förutom helgen, men den räknade inte) Vilket suger.

Men får se fram emot med att det är MINDRE än TVÅ månader kvar av skolan sen. Elr ja, 9an iaf, för sen e det ju gymnasium som gäller ;)


Superkul att träffa Sara i tisdags :D <3 Gick allt bra? Var de sena på 2.an? Har för mig de brukar vara väldigt SENA när jag ska dit x) Men vi vet väl båda hur de är. Haha.

Jag som är så van vid allt sånt dessutom.


Tror allvarligt talat jag börjat gilla lite Techno... nej usch, fy. Så kan jag inte skriva. Men inte riktig Techno tack o lov. Bara Big Bang's techno, några av deras låtar, som last Farewell elr Go! ^^

Men Big Bang e coola, 5 koreaner. Tack Addis för tipset :D


Precis tonat håret, rött. Men det var en gammal toning, så det anas bara lite rött, annars e jag brunett som vanligt.


"Vad underbart att älska ett band som så många andra hatar" är mitt nya favvo citat. Vilket stämmer. Jag är så fruktansvärt trött på att ta skiten. Så vadå, jag gillar dem? Dom äger ut er som säger de är dåliga. Grovt.

Menar inte det till alla, men de jag syftar på borde veta det själva :)


Sett Vampire Diaries, vill se nästa veckas. Det slutade spännande, som vanligt.

Får se vad jag gör mer idag. Blir antagligen massa musik som vanligt ;)

Har fortfarande feber, men det hlr sig på 38, så ingen större fara ^^


 
 
Iris ♥

Iris ♥

11 april 2010 13:51

Hallå!

HUr är det ? :))

Kram, kram //Lilly978 ;)

http://bosnagirl.blogg.se

 
amanda

amanda

14 april 2010 20:00

Jaaa men verkligen...

http://amandahedmans.blogg.se

 
Carrr-o

Carrr-o

20 april 2010 13:47

Iris: Hej :) Mår bättre, tack ;) Hur är det sj? Allt bra? ^^
Amanda: Haha, ja, precis!

http://carrr-o.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade! Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny. Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det fin...

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Ovido - Quiz & Flashcards