Alla inlägg under januari 2010

Av NoiiiseStraange - 29 januari 2010 08:16

Jippe xD Jag är sjuk, IGEN -.-'

Denna gång är det troligtvis magsjuka som spökar, men jag vet inte säkert. Jag spyr inte, men verkar ha de andra symptomen. Men å andra sidan, så har jag inte spytt sen jag var liten.


Och förutom det kanske vi måste in t Östra igen x)
En klasskompis har tydligen fått vatt(en?)koppor o jag har inte haft det än. Tydligen vill de inte att jag ska få dem hlr, så varenda gång ngn jag känner får vatt(en?)koppor så vill de ge mig en sån där läskig (o.O) zigg sak spruta xD

Men förra gången jag fick en sådan, så fick jag en alergisk reaktion. Vilket inte var så spec kul hlr, o samma dag (de ville att ja stannade på sjukhuset ett tag) upptäckte ja Hannah Montana serien på DC xD Så...det var nog ett antal års sedan xD


Förra gången ngn hade vatt(en?)koppor så var det Nellie, men eftersom vi inte umgås så spec mkt el går i samma klass, så slapp jag ;)


Men eftersom det nu e en i min klass så kanske jag inte har lika tur xD

Krya på dig Jen ;)


Så, under dessa 3 dagar då jag varit sjuk har jag lärt mig spela världens bästa låt på gitarr, bestämt att jag ska t Örebro inom några veckor o målat några bilder t det eländiga bildarbetet :)


Men jag tror jag blir ganska stolt över bildarbetet när det väl blir klart, för bilderna blev faktiskt helt okej :D


Nu ska jag plugga lite mer, sen får jag se till o vila, e totalt slut -.-'

Sen blir'e bildarbete o liite gitarr kanske? ;)


Krya på er, ni som e sjuka, o ni som e friska; Härligt :)


Min nya favvolåt ;)

Av NoiiiseStraange - 23 januari 2010 22:48

Egentligen, såg på en film, o då kom ja o tänka på samma fråga som ja brukar komma o tänka på när ja ser en sån där romantisk komedi (xD)

Det går ALLTID bra, bitchen förlorar snyggingen som blir ihop med huvurollsinnehavaren som brukar vara den udda tjejen osv..


Men i verkligheten då?
Varför kan det inte vara så i verkligheten också?
Jag skulle oxå gärna vilja ha någon kille, någon som är mer än en kompis. Någon som förstår en och bryr sig.

Finns det ingen?


Och nej, jag är inte desperat. Men jag blir irriterad xD

Alla mina kompisar säger t mig att jag ska vara glad att jag inte har ngn, och visst, det kanske jag borde vara.

Jag såg ju hur det gick för Alicia, Ame & Andréa. Inget vidare.

De blev blev besvikna, sårade.

Men det är väl inte mitt fel att de var för ego?

Inget illa menat Ame, men seriöst, du brydde dig BARA om honom under 10 månader. TIO.

Och vi stod ut, vi fortsatte vara dina kompisar under den tiden fast du bara brydde dig när han var sjuk. Sen tröstade vi dig, precis som riktiga kompisar gör, trots att vi var överlyckliga över att slippa honom.


Nej fy vad taskig jag låter >.<

Förlåt.


Men jag borde ändå lära mig att jag faktiskt kan säga vad jag tycker, jag behöver inte vara tyst. Eller?


Men jag har fortfarande inte den erfaren som de har. Jag menar, bara för att de varit ihop med någon betyder väl inte det att inte jag kan/vill/får?

Eller gör det det?


Av NoiiiseStraange - 21 januari 2010 16:32

Så underbart!

Har ÄNTLIGEN VALT :D
Känns otroligt skönt att det är över, nu ska ja bara ta mig t en av skolorna o titta x)

Har dock INGEN större lust o åka med T-killarna på Måndag x) Har inte snackat med dem spec mkt sen 6.an, och det gjorde jag inte ens då.

Nej, jag får ordna det sj, Cissi går ju där :)


Spotify; Har antagligen blivit beroende x) Dock INTE av TH, utav av J Mc ^^

Rock You & Beautiful Soul e toppen <3

Och ja, jag hlr med Elin där, på refrängen, skulle vara kul om ngn kille sa likadant. Eller sjöng skulle nog vara bättre.
Men det skulle aldrig hända xD


Nu ska ja se lite på tv o sen blir det väl lite mer rs innan ja plockar fram So, engelskan och franskan?

Just det!

Erra har inte kommit än, hon ville ju låna skridskor^^

Av NoiiiseStraange - 20 januari 2010 18:06

Så var ja sjuk idag, o hemma från skolan.

NATURLIGTVIS berättar Erra att de övade inför NP. Väldigt kul att ja missar det -.-'

Jag gick upp i morse iaf, tänkte gå till skolan, men mådde inte bra så jag stannade hemma.
Jag tittade på tv en stund, och sen gick jag och la mig igen.
Då sov jag till halv ett (o.O) innan jag gick upp, åt lunch framför tv.n och sedan pluggade jag en stund innan jag tittade på en film.


Nu sitter jag vid datan och ska se på tv om en stund^^

I morgon är det planeringseftermiddag, och det e super ;) Slutar 11.20 o slipper till och med vänta på bussen, kan det bli bättre?



Av NoiiiseStraange - 19 januari 2010 21:38

Så är det tisdag igen ;)


Dagen har varit helt okej^^
Var i skolan idag, och vi skrattade som vanligt :)
Råkade inte ut för några pinsamheter idag, haha^^ typ rekord för mig 8D

Klarade H.K.K uppgiften ganska bra (tror jag) o har dessutom pluggat HELA dagen, sen ja kom hem från skolan.

Kan inte påstå att jag blivit så värst mkt smartare, men jag har gjort klart Hkk läxan, kan eng. glosorna, har läst lite so o har läst klart No.n^^

Bara franska, liite matte o resten av so:n kvar :D


Men ska nog krypa t kojs nu, har blivit vrålförkyld. Ont i halsen oxå. Näsan rinner som bara den o ja kankse har feber...*toppen* -.-'

Dessutom började jag känna av förkyldningen el vad det nu e på no:n.


Tydligen var det ngn som hade kräkts i skolan igår, hoppas VERKLIGEN INTE att kräksjukan har kommit dit!

Skulle vara så irriterande -.-'


Dessutom blir'e ju Gbg på fredag morgon INNAN skolan. *Jippie* För o ta PROV,

som vi tydligen inte KAN ta i Bgd >.<


Men aja, vi får väl se hur det går. Förutom läxor har ja lyssnat på grymt mkt musik på Spotify^^ (y)


Brick By Boring My Brick <3

Musik · Sjuk · Skolan

=D

Av NoiiiseStraange - 16 januari 2010 18:18

o.O Nästan otroligt!

2 inlägg på en dag xD
Olikt mig, men aja.


Nu har Andréa kommit o varit här en stund, naturligtvis blev det lite Devilish visande först, men det var skoj :D Sen hittade vi några suveräna klipp på yt om TK O BK, askul! <3


Sen blir'e Tacos, o i morgon blir det Sune's (en slags maträtt) innan det blir tbx t skolan på måndag xD


"The only bandmember with a good taste in music is me" - HAHA :D Såååå mkt honom i den meningen, så det finns inte x)

Nä, men den e rolig, o det e verkligen något som han skulle säga, utan o förvåna andra.


5 mars <3



Av NoiiiseStraange - 16 januari 2010 12:06

Okej, ett tag sedan jag skrev sist... men jag har haft fullt upp kan man säga ;)

Skolan började i Måndags (11 jan) o ja var bara där i en timme xD

Sen åkte vi t borås, mådde inte så bra på tisdagsmorgonen så ja var hemma, sen var det Gbg på onsdagen, så jag var inte tbx i skolbänken förrän i torsdags (14 jan). Men det har gått helt okej. När man väl sitter där så e det faktiskt kul :D

Trodde aldrig att jag skulle säga det..., men nu har jag sagt det xD

Lektionerna är väl inte de roligaste, men jag går ju inte dit för deras skull hlr, utan för rasterna :D

Ja o Andréa har verkligen tjatat hål i huvudet på Ame.... x)

Men de detaljerna ska vi inte gå in på nu, men sen tjatade jag o Ame hål i huvudet på Andréa ang. den där målarkillen... xD

Askul xD


Igår var jag nära på o göra bort mig igen. För på fredagar har vi inte första lektionen med helklass utan vi har språk, så vi har so tsmns andra lektionen. Men iaf. Så var Gurra tbx igår. O han brukar ha svart på sig, det vet alla. Men så fick jag syn på en svartklädd kille till o tänkte 'Men oj, han var snygg'

Så vänder han sig om o ja ser att det är E.D

Liiite pinsmat, men jag sa inte vad jag tänkte högt, så jag klarade mig :)
Sen åkte han t Barcelona på lunchen.


Ngn som kmr se Alice i Underlandet när den kmr på bio??

Jag kmr :)

Undra vrf?

Det tnkr jag inte avslöja, men jag har en känsla av att visa kmr lista ut det rätt snabbt. Dock är det ingen som är med i filmen som gör att ja tnkr se den. En annan sak. Något man kmr kunna hitta den 2 mars....


Och efter 2 mars är det bara några få dagar kvar!! :D <3


In Your Shadow I Can Shine


Av NoiiiseStraange - 1 januari 2010 14:16

Då är det ett nytt år då ;) Känns inte spec konstigt, faktiskt.

GOTT NYTT ÅR!! :D <3

Så, nu har jag fått det sagt :D
Undra vad som kmr hända det här året?

En av årets få höjdpunkter är såklart TH konserten! Fy 17 va ja längtar dit!

Ska bli så otroligt kul att se dom LIVE, o låtarna på Humanoid e SÅ bra ;)
Humanoid e ju inte alls lik Scream, så ni som inte gillar TH för att ni hört låtarna på Scream, testa Humanoid, ge dom en chans till ;) <3


Men i alla fall...

2010, vad ska hända i år?
Ja går ut nian (:D) o slipper ÄNTLIGEN bgd =)

Sen vet ja inte vad som händer mer faktiskt xD
Jo, jag börjar ju gymnaisiet oxå, o måste komma på vad ja ska söka t för linjer, men e rätt säker på tre st. Ska bara bestämma 1, 2, 3 alternativet osv. Tre olika skolor, 2 olika programm...


Aja, vi får se hur det går :D

Ha en bra början på det nya året och en bra fortsätttning oxå ;D



Ovido - Quiz & Flashcards