Direktlänk till inlägg 31 mars 2010

Grattis, Grattis! :D

Av NoiiiseStraange - 31 mars 2010 22:19

Grattis, Grattis Georg Listing, som fyller 23 år :D För er som inte vet är han basist i bästa bandet ever; Tokio Hotel :D <3


Har skrivit klart sv uppsatsen om Transplantation, o Elin godkände den, vilket borde betyda att Janne oxå gör det :D
Jag vet, Elin & Jag går båda i 9.an, men va 17. Elin kan det här området, o jag med. Säger vi.

Äsch. Glömde vad jag tänkte skriva xD


Fick linserna igår, UNDERBART! :)


Dock var det inte så många som verkade märka det i klassen. Men vad förväntade jag mig av dem?

Det är SÅ normalt xD

Hah.

Som det killarna stod och snackade om utanför matte salen. Fattar dock inte alltid hur dem tnkr, men antagligen e det oxå normalt.

Slipper ALLT som har med bgd o göra inom snart 2 härliga månader! :D

o klassen oxå, kan det bli bättre?! <3


Vad hände idag då?

Jag gick upp, gick t skolan. På bilden började M o J o bråka. Igen. Slutade med att Jennifer o Lina hämtade Cada.

Stor diskussion om vems fel det var, rasten drogs in & vi skyndade oss iväg t svenskan. Ändå fick vi vänta på killarna i 10 min.

Sen var'e lunch, taccogryta, eftersom chicken nuggets var slut. Usch. Skolmat å andra sidan har aldrig varit ätbart. Jo, på gamla skolan^^

Sen var de eng. Skrev nationella prov i läsförståelse. Fortsätter i morgon, samt skrivuppgiften i ngn av F- salarna...tur att Addis, Franscesca o några till ska vara med så jag inte blir alldeles ensam 8D

Sen var'e matte, tråkigt. Även info om gymaniseval. Lektionen tog slut. Jag drog från skolan, åkte vidare t Borås. Tandläkaren.

Sen åkte ja o mamma för att fika, o efter det handlade vi.

Jag köpte New Moon (Y) och sen bar det av hem igen.


Väl hemma; plocka upp alla varor. Starta datan, kolla fb, schwarzbloggen (gissa om jag följer den? En av dagens höjpunkter ju^^ ;) ) mzn o sen plugga. Jag skrev klart svenskan.

Sen skulle det bli ngt liknande det votingspartyt i lördags. Vi skulle prata om Georg. Kan inte säga att det blev super mkt prat om honom, men kul, det var det :D


Är trött, så nu blir det att lägga sig. Fast ska äta lite innan o läsa igenom argumenten^^

Godnatt :)<3





 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade! Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny. Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det fin...

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Ovido - Quiz & Flashcards