Alla inlägg den 15 mars 2010

Av NoiiiseStraange - 15 mars 2010 11:13

Känns nästan som om man har lov. Eller inte riktigt. Men jag är sjuk idag igen. Huvudvärken verkar inte vilja ge sig >.<

Nationella Prov i Eng i morgon. Jippie..
Ledig på Ons, Östra besök. Hoppas verkligen att de tar prover o ser vad som gör att jag får huvudvärk. Sj gissar jag på järn el HB. Om inte det e samma? xD


Jaja.
Eme var här i helgen, o som vanligt hade vi super kul ;)

Hon kom t discot^^ I typ ... 15 minuter. Haha. Det SÖG. Verkligen.
Vet inte vad jag skulle gjort om Eme inte räddat mig x)
Jag tvingades lyssna på Techno musik (utan stopp) i nästan TVÅ timmar o.O

Och gissa vad Amandus spelade när jag o Eme dragit?

TOKIO HOTEL. Visserligen bara en låt, Automatic trodde Erra, och det förvånar mig inte. Min klass har ingen musiksmak... xD

Men ändå, de kunde kört den innan kl 19^^


Sen kom vi hem, o vi drogade som vanligt lite olika låtar o klipp på yt.

Sen kom det fram att Eme ska gifta sig... Haha. Lycka till Eme :)

Och hoppas föredraget går bra ;)
Det är 1989 och inte 1889, kom ihåg det^^ :)


"You can't ask about who's their favourite in the band, cause that's obvious" Haha. Så klockren kommentar. Men det förvånar mig inte.

O kommentaren han lärde Kenza & Mirre, sändes på ngn nyhetskanal i USA.. Haha. Tur att de inte vet vad det betyder xD

Tom "...Zac Efrock...oh, no Zac Efron" *smile* Haha.

Lite fel där va?


Nåja. Svårt att hålla koll på alla.

Ska se om jag hittar ngt att äta, o sen blir det väl lite pluggande. Nationella Prov i Biologi...

Ovido - Quiz & Flashcards