Alla inlägg under juli 2010

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt!
Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P


Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ett häftigt block & pengar ^^
I torsdags jobbade jag sista dagen på feriejobbet. Så sjukt kul har det varit, och svårt att tänka sig att jag faktiskt tjänade pengar när jag var där. Det kändes inte alls jobbigt, och alla kommentarer från de små var så söööta <3

Efter jobbet åkte jag hem, packade och sen bar det iväg t Erra tsmns med Sandor & Soffi. Glasstävling, men det resulterade i att vi inte ens orkade äta ETT paket glass...
Istället gick vi ut en runda, och träffade på de sötaste kattungar man kan tänka sig, det var ÅTTA stycken! <3

Sandor tyckte att de skulle ta med sig en av dem..., men de vågade inte xD


Den 2 Juli åkte vi till Loka Brunn, där vi snart träffade Elin, Eme, Sara, Fia & alla de andra. Helgen var underbart rolig, och bestod av mkt bad & flumm.

Nu är vi uppe i Edsbyn, och ska stanna här tills på fredag eller lördag. Tror dock jag fått ögoninflamation igen -.-
Är förkyld m snuva & hosta också, men får hoppas det blir bättre så småningom. Så länge jag inte badar kan det väl inte bli värre iaf?

Elin skrev den absolut finaste texten ever om mig igår, och jag har fortfarande lite svårt att tro på innehållet i texten...men å andra sidan, är det någon som kan vara skeptisk så är det jag xD


Nu får vi se vad dagen har att erbjuda, känns inte som om jag kommer orka göra någonting :P

Har ni kollat Perfect Weapon med Black Veil Brides (BVB) ? Om inte, gör det! Den e awesome!

HUMANOID CITY TOUR LIVE DVD:n & ALBUMET släpps den 21 Juli, och jag har förhandsbokat den. Kommer bli sååå kul! Kmr säkert sitta o lipa, men whatever ;)


Glad sommar på er!

Ovido - Quiz & Flashcards