Direktlänk till inlägg 9 december 2010

Uppdatering

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade!

Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny.
Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det finns helt enkelt roligare saker att göra.


Så, vad har hänt sedan sist?


Vi har skickats ut på praktik och ska snart tbx t skolan. Går en och en halv vecka och sedan är det jullov. Ganska soft om jag får säga det själv!


Elin kom hit 19 November och stannade över helgen, GRYMT kul och det är fy och skam att vi inte ses oftare! <3

Vi lurade Eme totalt, och allt lyckades nästan förutom att hon såg oss på Subway. Men, men, hon blev överraskad i alla fall, och det är ju det som var meningen! ;)

Konserten var GRYM, även om Förbandet var sådär :P


Har varit Tokio Hotel fan i mer än ett år nu! <3 & det är fantastiskt. Jag älskar dem, de är toppen och underbara. De har hjälpt mig så otroligt mycket, så de vet inte! Hae jag inte upptäckt dem förra året har jag ingen anign om hur jag skulle mått nu. Jag kanske inte skulla ha så mkt svarta kläder & svart smink nu, en dörr fylld med massa underbara planscher, kanske skulle jag inte kunna massa citat, låt texter och fula tyska ord? Kanske skulle min humor inte vara så ful & jag skulle säkert haft ett mer välvårdat språk. Men, men. Jag mår mycket bättre, och det behövs bara en liten låt snutt eller en blick på ngn bild/plansch för att jag ska känna mig lugn. De är med mig, oavsett vad jag gör. Ich bin da an deiner Seite, I'm by your side. <3


Nyår kmr bli great! Ska t gbg och träffa massa underbara folk, så det kmr bli awesome! Har inget att klaga på, och nu tnkr jag gå och lägga mig.

The Pretty Reckless är AWESOME, THF är nerlagt sedan 1 dec 2010 :'(, min fic är färdig skriven och jag har startat upp den nya. Wonderful.


Gute nacht, träum won mir ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Av NoiiiseStraange - 12 maj 2010 19:42

Har ÄNTLIGEN lagt över videorna från konserten 5/3 - 2010 (<3) på en CD :D *Stolt* Så nu sitter jag i mitt nya rum & klr ;) Snacka om Nostalgi!! Vill för 17 bara tbx :D Det var så sjukt underbart, otroligt!! :D En av mitt livs bästa kvällar, lätt!...

Ovido - Quiz & Flashcards