Alla inlägg under september 2010

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD

Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så småningom bli min tur på Fic leken...


Sitter och lyssnar på en av världens vackraste låtar. Zoom Into Me. Har ni hört den? Om inte, lyssna på den! Den är helt fantastisk. Hans röst, Tom's piano spelande... blunda och lyssna, lyssna på texten och du drömmer dig bort. Så otroligt fin och fantastisk :) <3 Älskar den, jag lovar. Det är svårt att inte rysa när man hör den, och live versionen är något alldeles extra! :') <3 Så otroligt vacker! <3


Har knarkat sönder dvdn ._. Men det är bara för att den är så sjukt underbar, grym! Älskar den, det finns ingen bättre! :D

Favoriterna är Pain Of Love, World Behind My Wall, Hey You, Human Connect To Human, In Your Shadow, Zoom Into Me & Forever Now <3


Skolan började måndagen den 23 augusti.

Var as nervös de första minutrarna, man känner ingen, har 0 koll, undrar hur 17 man ska klara av det här i 3 år?!

Men det gick as bra, och jag har haft två otroligt roliga veckor! Alströmer är toppen, och jag kunde inte gjort ett bättre val av skola! :) Har inte hittat ngt th fan än, men jag överlever...förhoppningsvis.

Blir inget Tyskland i November tack vare mina överbeskyddande föräldrar -.-'

"Vi kan göra ngt här i Sverige ist, vad som helst"
Jaså? Och vad, om jag får fråga, händer i Sverige?!


Blev über glad i onsdags! TOKIO HOTEL tog hem två Rockbjörnar, Årets Konsert och Årets Utländska Låt, och tvillingarna Tom och Bill Kaulitz blev även 21 år! Riktigt grymt, bättre födelsedag kunde de väl inte fått? ;)


Ska lägga mig om en liten stund, det är TH träff i GBG imorgon, och jag måste orka om jag ska dit :) Kommer bli minst lika kul som förra gången, och ska dessutom träffa en av de finaste personer som finns! MIN Eme :) <3

Vi ses, vi hörs! Godnatt*

Ovido - Quiz & Flashcards