Alla inlägg den 11 mars 2010

Av NoiiiseStraange - 11 mars 2010 10:22

Sjuk idag igen. Gick hem ifrån skolan igår pga huvudvärk. Huvudvärk idag oxå. Jippie. Ibumetin hjälper inte, o inte Magnecyl hlr. Borde väl egentligen gå och läga mig, men orkar inte x) Sitter för tillfället vid tv.n


Vi var förresten i Alingsås igår och valde nya bårder, eftersom vi ska byta rum. Hittade faktiskt en skitsnygg bård, påminner lite om kakel, men det är bara mönstret som gör det. Svart, grått o lite silver, kmr bli grymt cool t den gråa färgen vi ska måla om ru mmet med^^
Dock får jag ett mindre rum, men jag sover ju i gästrummet, som för tillfället inte är gästrum eftersom jag har Tokiofierat det... :)


Konserten i fredags...finns inte ord. Helt underbart, otroligt. Super häftigt!
Det var grymt coolt med elden, både under Hey You och Darkside Of The Sun och när pianot som Tom spelade på började brinna.

Och han solo på Pain Of Love (gitarr)... <3


Igår hittade jag massa roliga intervjuer, o dem tittade jag på. Rätt kul att de dissade Darin o diggade Timotej ;)


"Tom's left egg" - Den var bra^^ Haha. Made My Day har börjar bli min komemntar nu xD


Lite knäppt ändå, men jag blir alltid på bättre humör när jag lyssnar på dem :)


Imorgon kmr Eme hit :)<3

Dock e det disco - som 9b2  hlr i - då oxå, men jag tror inte jag går. Sak samma att det är min klass, Eme kmr ju hit, och jag ser INGEN anledning t o dissa henne o gå på ett kasst disco ist -.-'

Dessutom tror jag inte att Eme vill gå på disco hlr ^^


Nu ska jag... plugga lite, tror jag och ta en huvudvärks tablett till. Sedan kanske jag lägger mig en stund o ser om huvudvärken blir bättre :)

Ovido - Quiz & Flashcards