Alla inlägg den 16 mars 2010

Av NoiiiseStraange - 16 mars 2010 12:46

Hittade en låt. Har aldrig hört bandet förut, men tkr låten e så fin :)
Budskapet kmr fram :)

Ganska lugn låt i jämnförelse med de låtar jag brukar lyssna på^^

Vad tycker ni?:


Haru Haru

Av NoiiiseStraange - 16 mars 2010 11:38

 Hemma idag igen! ;(

Missar Nationella Eng provet, typiskt!

Men å andra sidan, vi ska t Östra i morgon så förhioppningsvis kommer de fram till vrf jag har sådan huvudvärk :)


Dagen tillbringar jag hos Mormor. Brorsan är hemma o sjuk han oxå. Efter ett visst antal samtal t mamma skickade mamma iväg mig t mormor^^

Helt okej ;)


Sitter för tillfället o lyssnar på musik, japanskt till en del. Inte så illa ;)

Lyssnade en del på G - Dragon som Adriana tipsat om...
Men nej. Inget för mig. Låter ... kul. HIhi...

Sry Addis, men inget för mig.
En av kommentarerna är taskiga xD De tkr han ser ut som Lady Gaga...

Men liite liknad ser jag faktistk.

Låten verkar vara på japanska..^^


Får se om det blir ngn dans idag, hoppas det :D

Missade förra gången ;(


Får se vad jag gör resten av dagen. Har börjat frysa lite oxå, hoppas verkligen inte att brorsans feber smittat av sig på mig >.<


"shimattakiri no mado, kujou ga shy sugiru kara
saigo no rousoku ga kireru, eki ni majitsu tsuketa
soshite ima tôkatta, kuroi kumo ga yatte kuru kara
"


Hihi..fråga inte vad det betyder. Har en gissning ^^ Men vet dock inte om det stämmer, ta o lyssna på en låt ist? ;)

Just det! Skulle översätta den där meningen åt Fia igår..

Men ärligt talat, jag tror inte du vill veta vad den bettyder^^
Tänk på vem det var som sa den xD
O den sändes i en av USA.s nyhetskanaler, 'tur' att producenterna inte begrep ett ord xD


Bra (och för mig ny) låt:

Monsun O Koete

Familj · Musik · Sjuk
Ovido - Quiz & Flashcards