Alla inlägg den 28 april 2010

Av NoiiiseStraange - 28 april 2010 20:11

Har varit hemma idag och i går. Fick feber i måndags kväll. Jippie.

Dessutom e det nationellt prov i franska på fredag, och jag kommer VERKLIGEN kunna någonting..haha, nä, inte precis.

Vrf ska man ha nationella prov i språk för?!
Taskigt tkr jag eftersom mina kompisar, de som läser extra engelska, slipper 4 nationella.


Skriver på T.D.C.T och är faktiskt ganska nöjd med resultatet.

Sofia började skratta när hon läste pizza snacket i måndags på samlingen. Och under matte lektionen fick Sandra läsa. Hon skrattade också, och gillar hon det, så är det bra :D

Eme's komplimanger är så roliga att få :D<3

Du vet inte hur mkt det betyder Eme ;)

Alltid kul att få konstruktiv kritik, kritik och beröm <3


Skit.

Om 5 veckor åker vi på skolresa. Och jag har inte bestämt om jag ska med än!!

Har verkligen ingen lust att åka med klassen på skolresa. De tycker antagligen redan jag är tyst, så vrf ändra på det när det är 2 ynka veckor kvar?!

Men å andra sidan; Jag kanske missar ngt.
Hjälp mig! Börjar bli desperat! :S

Och det där med att de som inte åker med ska vara med en annan klass, pyttsan. Som om ngn av dem som kmr komma t skolan iaf. -.-'

HAHA. In your dreams.


Har börjat läsa ffs nu, guuuuuud, dom är otroliga!

Om någon skulle se mina ansiktruttryck, jag lovar, ni skulle gapskratta.

Ett ögonbryn höjs där, rynka på näsan, skisa, höja andra ögonbrynet, utropa saker, gapskratta, gråta....


En ny favorit låt är Wedding Dress & The Leaders (L)<3

Låter som ngt chipmunks liknande är med i TL^^


Nej, nu ska jag fortsätta lyssna på musik (Y)



Ovido - Quiz & Flashcards