Alla inlägg den 2 april 2010

Av NoiiiseStraange - 2 april 2010 17:05

Första dagen på påsklovet^^

Vaknade sent, gick upp, åt frukost vid tv.n Mycket mer än det har jag inte orkat göra xD

Har tittat på förra veckans miss Marple o nu när jag bytte kanal visades filmen "Hur man blir av med en kille på 10 dagar" - vilken jag inte sett på länge. Men den är rolig, så det verkar som om det blir masas film diag. New Moon sen kanske? :)


Igår kollade vi på "Den andra våldtäkten" på so lektionen. Seriöst, rektorn och prästen var ju SÅ blåögda. "Jag vet inget, oj, det visste jag inte" Snälla -.-'

O ED's kommentar x)

"Det skulle aldrig hända här, den här skolan är mkt bättre"

Alla bara "VA?!" xD


Otroligt att det snart bara är TVÅ MÅNADER kvar av hela högstadiet :D

Underbart, snart slipper jag bgd, klassen, ja ALLT :D

Dags för gymnasiet ;)

Det priliminära beskedet kmr antingen nu under lovet el när vi kmr tbx t skolan^^

Spännade o lite pirrigt, hoppas jag kommer in på mitt första handsval :)


Just det^^ Det är 2 april idag. Vilket betyder att det är ca 3 månader kvar t HPN träffen :D
Ska bli kul o träffa alla igen, dock kmr jag väl inte vara spec social (alla ve det xD)


Östra på tisdag. Jippie. Inte.

Men det posiiva är att vi kanske träffar Sara? :D Hör av mig angpående det^^


Hah. Orkade inte titta på filmen, bytte kanal 8D


Glad Påsk =) <3

Ovido - Quiz & Flashcards