Alla inlägg den 10 maj 2010

Av NoiiiseStraange - 10 maj 2010 14:34

Helgen har varit super! Eme kom hit i fredags. Mtv visade World Stage: Tokio Hotel, och jag kan säga såhär:

Jag & Eme + MTV = Katastrof
Jag & Eme + MTV + World Stage = Ännu Större Katastrof (ÄSK)
Jag & Eme + MTV + World Stage = Största Möjliga Katastrof (SMK)

Vi höjde volymen och musiken dunkade i hela huset:


NOISE

MENSCHEN SUCHEN MENSCHEN

AUTOMATIC

WORLD BEHIND MY WALL

DOGS UNLEASHED

ALIEN

READY SET GO

DARKSIDE OF THE SUN

MONSOON

FÜR IMMER JETZT


Jag & Eme, varisn fåtölj, varsin data. Skriver som dårar på fb och skriksjunger med 8D Men vi hade super kul, och det är ju det viktigaste, elr hur? ^^

Fick senare tipset av Fia att vi skulle gå ut o flumma av oss. Tack för tipset! :)

Dock kan jag inte säga att det hjälpte, vi blev snarare ännu flummigare...

Vi gick en bit, tog på oss luvorna och lyssnade på hiphop musik..HAHA askul var det iaf <3

Hade någon sett oss hade de undrat 'Vilka två idioter är det där?' ^^

Men det spelar ingen roll, vi hade kul och det är det som räknas :)

Sen fick jag feber. 38,5. Tog febern bara för att bevisa att jag minsann inte alls hade feber. Men jorå, det hade jag. Typiskt.

Under lördagen åkte vi t Borås innan vi åkte t kusiner på kalas. Eme & jag var ganksa seriösa..och det var helt okej ^^

Senare på kvällen, när vi kom hem, tog vi flumkort (vissa blev faktiskt bra, o jag upptäckte min inre hiphopare xD) o Eme visade Kvarteret Skatan. Haha, skrattade som 17 xD

När vi igår skjutsade hem henne fick Eme den bästa idén ever! <3

Om önskningen blir verklighet kmr det bli så otroligt kul! Suveränt, toppen!

Och att hon väljer mig av alla att få följa med, det betyder så sjukt mkt! :D

Dock kmr jag antagligen hoppa runt, skrika och beté mig som en idiot innan & sen inte våga öppna munnen...men nåja. Det är ju upplevelsen som räknas ;D
Men vi får se hur det går :D

Nästa gång hon kmr blir den 4 juni o då kmr jag hem från skolresan. Ja. Jag har bestämt mig för att åka med. Bara att stå ut.
Sen, den 5 juni ska vi på dop & på kvällen bär det av t Green Day konserten :D <3

Ovido - Quiz & Flashcards