Alla inlägg den 6 december 2009

Av NoiiiseStraange - 6 december 2009 19:26

Så är det söndag igen -.-'

Skönt med helg, men ändå tråkigt att den snart e slut xD

Men som tur e så slutar vi ju den 18 dec, så det e mindre än två veckor kvar nu! ;) Härligt, härligt :D


Så..vad händer denna vecka?

I morgon missar vi den 'eftertraktade' mattelektionen (yes!) o är på lusse övning ist^^ Superkul, måste säga att 6.orna är riktigt roliga ;) Ska bli kul att dom tsmns med oss 9.or utgör 2009 års luciatåg i bgd^^<3

Lucian, ja, hon förtjänar det verkligen ;) O ja måste säga att Ame måste blivit förvånad när hon blev andra lucia, hon som inte trott hon skulle få ngn röst alls!


Grattis till er båda! :D


Sen blir det lucia övning på onsdag (?) igen o sen GENREP på torsdag, men det kommer jag inte kunna vara med på, för ja ska till tandläkaren.., börjar verkligen tröttna på tandläkaren nu...


O sen på fredag smäller det! Ska bli SÅ KUL :D

Första föreställningen börjar klockan 9 och nästa runt 09.45 - 10.00, varför inte komma förbi o titta?? :)


Satt vid datan o letade upp videos igår, seriöst, jag hittade en sjukt bra video <3

El ja, ngn har klippt ihop en bit där han sjunger, o det e fruktansvärt bra! Haha^^ Anledningen till vrf han inte sjunger live..., då började jag skratta xD

Men han sjunger faktiskt nästan hela PoL, en del på HY och ännu en del på M^^<3

Nu ska ja plugga lite matte o sen får vi se vad jag gör, ska försöka lägga mig tidigt, är trött och lagt mig sent resten av helgen ;)

Annars kanske jag tittar på några avsnitt av Ghost Whisperer?
Avsnittet med Kenny e riktigt sorglig, men det e kul när han tror att Andrea är blind xD


Ovido - Quiz & Flashcards