Alla inlägg den 18 december 2009

Av NoiiiseStraange - 18 december 2009 18:52

Förlåt att jag inte skrivit på ett tag =/ Har inte haft tid helt enkelt, massa slutprov x) Tandläkare o pluggande xD Men nu e det jullov och jag ska försöka skriva lite mer ;)


Slutade idag, o avslutningen var faktiskt rätt rolig.

AME: Gud va du sjunger bra!!

O Vi Drar Till Fjällen: Haha^^ Snacka om att alla gapskratta ;) Men eran rap-version var super! Askul o titta på :D


Sen var det tbx t F1 där vi fick se ett bildspel om våran klass, 9b2, askul det oxå :D


Sen fick man vänta på bussen i typ 2 timmar 8D Astråkigt, men vi hade rätt skoj ändå :)

Sen kom bussen, ja kom hem o satte mig vid datan :D

Fortsatte med rs.en o lyssnade på musik :O

Sen somnade jag xD

Hm...sen har jag inte gjort så mkt, varit itrriterad över Betyget men har annars suttit vid datan o lyssnat på musik o rs.at som vanligt :D

<3

Ovido - Quiz & Flashcards