Alla inlägg den 27 september 2009

Av NoiiiseStraange - 27 september 2009 15:46

Gud va avundsjuk ja blir >.< Jag vill också spela teater, men risken finns ju att jag inte öppnar munnen mitt i en föreställning, eller skrattar vid fel tillfälle xD

Tråkigt att jag bor så långt bort från Elin >.< Så jag kunde inte titta på hennes föreställning xP

Men hoppas det gick bra =)<3


Eme kom i fredags (^^) o vi hade skitkul :D Vi tittade på The Covenant o Panic Room o sen jagade vi min bror :P

I lördags tittade vi på Antoher Cinderella Story, första Bring It On o på kvällen var det dags för pizza o Raise Your Voice. Sjukt bra film, om än sorglig när Paul dör ='( Men Jay e faktiskt snygg! (xD)


Jag tror jag blivit sjuk el ngt, för nu rs.ar jag inte bara som tjej på gsm (Yorcy kan intyga) xD

Jätte mysko, men skit kul <3

Men så 'anmäldde' jag mig till ett rs, spelar en kille som heter Reid o det var värsta fjortizrs.et ju >.< Så nu skriver jag inte så mkt xD


Ovido - Quiz & Flashcards