Alla inlägg den 28 september 2009

Av NoiiiseStraange - 28 september 2009 17:58

Sådär^^ Då har man varit hos tandläkaren xD

Tråkigt som vanligt >.< Fast jag tror i och för sig inte att det e så många som gillar tandläkaren..., men sen ska jag dit nästa vecka igen >.<

Och då e det andra praoveckan, så jag kommer få väldigt roliga starter på båda, not xD

Men i alla fall...

Vad har hänt sedan i morse??

Jo, Eme skaffade en blogg^^ (Så nu kan du skriva om dig själv hur mkt du vill, så slipper ja) Nä, jag skojjade bara :D

O så chattar ja med Yui =)<3

Hon o Emil kmr tbx den 10 okt (båda) o hon stannar tills den 7 nov. Ska bli askul, då får ja ju träna engelskan ännu mer, o förhoppningsvis kmr jag då kunna höja mitt betyg, men jag pratar ju för att det e skoj i första hand^^<3


Nu sitter ja o fikar lite, ska nog rs.a lite mer sen o förhoppningsvis loggar Yorcy o Soca in senare också!

Och ärligt talat, nu lutar det mest åt komedin, för om allt går att ordna så har ja tänkt bjuda Yui också, hoppas det e ok :)<3 Annars får ni som det berör (undra vrf ja skriver så?) säga till! =)<3

Kram på er :P


Av NoiiiseStraange - 28 september 2009 07:37

Hejhej =)<3


Så vad ska jag göra idag då? xD

Först e det dags för tandläkaren xP O inte bara dit, det e ju första  dagen på prao:en! O den missar ja =/ Men imorgon ska jag praoa :D Det kommer bli jätte kul, o vi ska ju praoa nästa vecka oxå, vilket betyder att vi slipper skolan i TVÅ veckor :P

Yeah^^ O sen måste ja sälja New Body..., vi ska visst lämna in allt det till cada i början av v 42...xD

Får se hur det går, o Erra, FÖRSÖK att sälja utan mig, okej? Jag skötte pratet förra gången xD Nu e det din tur^^<3


Hm..sen kanske ja tittar på film? Känns som om jag fått värsta filmberoendet xD

Har tittat på The Covenant typ 4 ggr, Panic Room 3 ggr, Raise Your Voice 3 ggr o Antoher Cinderella Story typ 5 xD Men ja gillar när Mary käftar emot Joey :P Det e skoj^^


Sen e det dags o bestämma film oxå -.-' För mig lutar det åt komedin, allvarligt talat. Thrillern verkas asbra, men sen kom jag på att alla jag bjuder kanske inte tkr det =/

Hm...men bildspelet borde bli kul, o ja ska påminna Eme om att titta bort, jag lovar :D

Krya på dig förresten =)<3


Nu ska jag snart åka, så jag kanske skriver senare, de två följande veckorna kan jag ju inte säga att jag måste plugga iaf :D <3

'




Ovido - Quiz & Flashcards