Alla inlägg den 7 februari 2010

7/2

Av NoiiiseStraange - 7 februari 2010 14:50

Tycker det är svårt att tro att 5/3 bara kmr närmare och närmare.

Jag menar, det är MINDRE än en månad! :D

26 Dagar Kvar & 24 Dagar t Strange ;) <3


Så e det en vecka kvar i skolan, 5 dagar om inte annat, vilket betyder 2 Nationella Prov i Sv, Hkk lektion, o antagligen får jag el Sandra laga mat x)

Men med den läraren (min mentor kanske jag ska tillägga?) är det svårt att få något att bli rätt. Inte nog med att hon ska tjata om precis ALLT, dessutom ska on kommentera med hög röst vad man gör fel o gå runt o krama alla i korridoren.

INGEN 9.a vill bli kramad i korridoren av sin hkk lärare som dessutom luktar rök. Låter kanske taskigt, men vi är rätt vana.


Mamma hade pratat med min andra klassföreståndare (cada) häromdagen, o sen hade min mentor undrat vrf mamma hade pratat med cada ist för med henne. Så Cada hade fått ljuga och hitta på ngt annat...
DET kallar jag en bra lärare ;) Vrf kunde jag inte få Cada som mentor?

Min nuvarande mentor behandlar alla som småbarn. Jag menar, vilka 15-16 åringar vill bli behandlade som 5 åringar?!
Inte jag iaf.


Borde verkligen plugga på matten, vi fick skriva ett gammalt nationellt prov i fredags. Det gick...hur bra som helt! Inte. Men fattar på ett ungefär hur man ska tänka nu, så hoppas att det går bra ;)


Lyssnade på A Tribute igår, o den e riktigt bra :D


Helgen efter sportlovet blir'e Örebro^^
Ganska nervöst eftersom jag e så himla blyg. Hoppas jag vågar öppna munnen...hm. Okej. Dåligt exempel eftersom alla vet att det inte kmr hända. Tkr verkligen ngn borde komma på ngt botemedel emot blyghet. Vrf finns inte det?


Sen måste jag komma på vad jag ska byta till för i EV. Kanske musik?

Kan kolla upp det, skulle vara kul :) Där finns ju gitarrerna...

Och jag LOVAR. HKK är UTESLUTET. Allvarligt talat, jag klarar INTE 2 lektioner x 80 min på en och samma dag en gång i veckan.


Nu får vi se vad söndagen går åt till. Såg en bra film igår, så kanske letar upp lite andra filmer? Annars finns ju alltid biologin o träna på...tråkigt.



Ovido - Quiz & Flashcards