Direktlänk till inlägg 15 februari 2010

Sportlov ^^

Av NoiiiseStraange - 15 februari 2010 13:38

Så var det sportlov för oss i bgd. Tror boråsarna har det oxå, men gbg.arna har ja ingen koll på, men Eme vet ^^ :)


Har varit hos Tandläkaren idag.

Gick fort, så jag var hemma runt 10 igen :)
Första dagen på sportlovet, så jag är lite trött eftersom jag inte somnade förrän runt halv två eller ngt.


Sitter o tittar på tv, o de pratar om att det, i alla fall i USA, är ganska vanligt (inte jätte, men det har hänt ett fler gång gånger på kort tid nu, säger de) att mammor kört fulla, och då sitter barnen i bilen.

Jag menar, för 17! Det var en 8 årig kille som ringde till larmcentralen och sa att han och hans lillasyster på 4 år satt i bilen, där mamma körde, och hon var full.

Jag menar, andra borde  ha reagerat, inte bara den lille pojken!


Sen finns ju den där mamman som skulle köra sin dotter o hennes 6 kompisar hem efter en fest, hon var oxå full.

Och inte nog med det. De krockade, voltade och en av dotterns kompisar dog medan 2 blev allvarligt skadade.

Det är skamligt! Allvarligt talat! De borde ha bätre koll på sånt där, detä är ju läskigt :S


---

På fredag blir det Örebro iaf ;) Ni får gärna sms.a då, för jag kmr åka tåg i  några timmar då, och då e det alltid bra att ha något att göra ;)

Fast Ame har redan lovat, så det blir säkert bra ;)


Axlrose hjälpte mig med Jenah's profil på gsm i lördags. Fy 17 vad den blev cool!! <3 Har redan sagt tack ett antal ggr, men tack igen! :)


Har nya favvolåtar igen ;) Några av er vet redan vilka, o ni som inte vet kan alltid mezza mig :)

AME! Logga in på msn ngn gång :D

Hur gick det på DM förresten? Bra? Hoppas det <3

Gsm · Kompisar · Lov · Musik
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade! Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny. Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det fin...

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Ovido - Quiz & Flashcards