Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 2 oktober 2009 18:50

Hejhej! =)<3


Idag är det fredag, vilket betyder att det var sista dagen på första prao veckan för mig =(

Nästa veckas ska jag vara på ett annat ställe, visserligen kommer det säkert att bli jätte kul =)


Dessutom har jag en nya favoritlåt =)<3 Den e ASBRA!!!! Jag hade ingen aning om att man kunde sjunga så bra, allvarligt talat :D

O texten e asbra :D


Så...vad händer i helgen? Antagligen inte mkt, måste antagligen ut o sälja New Body i morgon, får la fråga om Erra har lust o hänga med ^^<3 Hoppas det, vi kan...flumma runt, låtsas sälja o lyssna på musik xD

Att prata om killar...tyvärr, här finns inget större utbud xD Haha^^ Gud va taskig jag e, men allvarligt, det finns inte. Inte i bgd heller, vrf kan inte jag gilla ngn för? Alla andra har ju för 17 hittat ngn!

Även om Ame kom på sanningen...

Haha^^ Nä, skojjade bara, men Ame du fattar? ;)<3

Därför ska man ju inte ta första bästa bara för att man vill det, eller tycker personen i fråga är snygg, det e ju faktistk inte utsidan som räknas utan insidan.


Oj, det där lät djupt... xD Inte min stil :P


Hm...jag verkar inte få ngt vettigt ur mig xD

Har precis ätit pizza och ser på film^^<3

Vi hörs när vi hörs och ses när vi ses =D



Ovido - Quiz & Flashcards