Alla inlägg den 30 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 30 oktober 2009 15:28

Då så är det fredag igen ;)
Vaknade as sent, och blev sur för det xD

Sedan åt ja frukost, lyssnade på musik o loggade in på gsm o msn. Läste mejl från AM o JP, båda ang. 7 nov <3

Jätte kul att JP kan komma!!

Tråkigt att MK inte kan komma, men henne träffar ju rätt ofta ändå. Men seriöst, hur länge sedan var det inte jag träffade MO??

3 juni räknas inte xD
Aja, Eme hlr fast vid planen o Vicky kanske följer med. Men jag får se, några kanske stoppar mig? Man kan alltid hoppas.... xD Nä, skojjade bara. Men jag tror inte det e ngn bra plan eme.

Men din blogg e SUPER snygg, hälsa Amanda från mig förresten ;)


Ska se film ikväll, o imorgon e det bara en vecka kvar! Snacka om att man e nervös!

O idag e det EN vecka kvar tills Elin o Fia kmr! <3 Ska också bli superkul ;)


MÅSTE köpa dom där skorna ja såg inne på Lindex igår när ja var o shoppade med Yui. Sak samma att hon köpte ett par, hon ställde ju undan ett par till mig! Tack Yui ;D


Just nu.., ja vad gör jag? Lyssnar på musik^^ Skriver i rs på gsm o chattar med folk ;)
Har hittat MASSOR av nya låtar att lyssna på! ;D

Vi hörs ;)

Ovido - Quiz & Flashcards