Alla inlägg den 23 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 23 oktober 2009 08:28

Så, då e det sista dagen innan lovet idag o naturligtvis blir ja sjuk xD Elr sjuk o sjuk, det e la vaccinet som spökar ;P

Har fortfarande ont i armen sen i tisdags, hur länge varar det?!
O ändå har ja bara fått första vaccindosen! Så om två-tre veckor el ngt så ska ja ta den andra oxå..., vaccinet påminner mig förresten om östra's sömnmedicin xD


Så...vad har hänt sen ja skrev sist? Inte mkt, var sjuk i onsdags oxå, men gick igår till skolan^^ På so.n började vi titta på våra redovisningar från prao.n som vi filmat. Alla tyckte det var aspinsamt o vi skratta så vi tjöt xD

Sanda o Soffi har färgat håret IGEN förresten, skiit snyggt! ;)<3

Sandra, blond o kortklippt. Soffi, mörk o typ axellångt ;)

Pratade med Adriana om bion den 7 nov, o hon kmr om hon kan ;D Sen sms,ade jag med Sara (en kompis till) om samma sak, o sen upptäckte jag att vi var inne på msn båda två...xD


Aja, det gick bra iaf^^ Så det e lov nästa vecka, o eftersom Ocke tnkr ha lan här några dagar under den veckan så kanske jag drar iväg till Eme o slopar filmnatten ;)<3

Jag menar, vi kan ju titta på mkt BÄTTRE filmer hos henne :D Smart va? Haha^^ Nä, men det ska bli kul, för ja tror inte jag klarar av att vara hemma HELA lovet när Ocke har lan....


Aja, nu ska jag plugga -.-'

Ovido - Quiz & Flashcards