Alla inlägg den 31 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 31 oktober 2009 22:56

O.o Blev super förvånad när Elin mezza mig tidigare. The Covenant, på sexan?

Men det var sant^^ den började kl 21, o Ja har suttit o tittat på den ;)<3

(L) Reid säger ja bara x) Men fy 17 va spindlarna e läskiga xD

Ska nog gå o lägga mig nu o.O tidigt för o vara mig xD Men måste ju var pigg imorgon om ja ska orka rs.a xD O sen måste ja vara pigg när vi ska till Hulebäck på Måndag med alla nior i bgd xD
Ame; SUPERKUL att du kmr! ;)<3 Naturligtvis kmr det finnas ngn som kan hämta dig!! <3

Pratade med henne en stund o vi pratade rätt mkt om Almås^^ Vet faktiskt inte vad jag ska välja o.O Tips ngn?


Aja, börjar bli trött, kanske skriver lite imorgon? (y)

Natti, Natti x'D

Av NoiiiseStraange - 31 oktober 2009 14:10

Seriöst, jag tror ja blir tokig snart!

EN VECKA KVAR!! =D Kmr bli suuperkul <3 Men snacka om att jag e nervös, nu börjar man oroa sig för att filmen inte e bra eller bildspelet, ja tkr bildpspelet e riktigt bra, men ja gillar inte att se mig själv på bild xD

Pappa sa att filmen inte hade fått ngt vidare betyg från GT elr whatever, o ja bara 'Men det kanske var fel person som tittade på den?' xD


Fia o Elin kmr den 6 nov, o det kmr bli kul <3 Tänkte vi kunde dra in till Maxi, men dom har ju tagit bort allt 'gott' godis när dom renoverade eller vad 17 dom gjorde xD

Men aja. Det e många som anmält sig till den 7 nov, vilket e super, men INGA klasskamrater! >.<
O ja, det e FRUKTANSVÄRT dåligt av dig Ame om du inte kmr! Och det står jag fast vid, det e DÅLIGT!

Får se vad ni säger på måndag, då träffar ja er igen ;D Sandra, Soffi o Adriana, ni kmr?


MÅSTE köpa dom där skorna på Lindex förresten! M.Å.S.T.E ! Nä, skojja bara, men ja gillar skor...eller ja, sådana skor xD


Haha^^ Vad ska jag göra idag då?
Inte mkt, läsa lite, skriva lite mer, lyssna på musik^^ Ha, vi får se vad det blir ;D

Yui åker tbx om en vecka :( Men det e kul att du kmr på bion ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards