Alla inlägg den 9 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 9 oktober 2009 08:20

Idag är det sista praodagen =(

Det är tråkigt att gå tbx till skolan, för båda Praoveckorna har varit jätte roliga, och lärorika <3

Men sen kmr ja ju träffa alla kompisarna igen, o fröhoppningvis blir'e kul ;)

Dessutom, TACK ELIN!

Jag ska be A o inte skrika xD Nä, men du fattar :)<3 Hon blev jätte förvånad när jag sa att jag kände dig^^

Haha^^ Det var kul o se hennes min, o naturligtvis skulle hon också låta de andra lyssna :D
MEN LÅTEN ÄR SÅÅÅ BRA!!! <3

Och du sjunger jätte bra, hoppas att det går bra på dopet oxå, läste om det :P


Så...vad händer nu i helgen?
Denna helgen MÅSTE jag sälja New Body, fast jag tkr det e tråkigt, men Erra har ju inte sålt ngt? O ja ska ju inte ens med på resan, så egentligen borde jag inte behöva sälja...xD

Men det går ju åt, det e populärt o många vill köpa, så det e la ganska okej i alla fall :)

Förhoppningsvis blir det inget tandläkarbesök i helgen heller, för det börjar bli tröttsamt att åka fram o tbx från B nu! >.<

Sen kanske vi ändå ska tbx dit på måndag, o sen nästa måndag (v 43) xd

Sen e det nov. lov v 44 o det e la bra, man slipper skolan, men det e fortfarande helgen v 45 som kommer bli roligast, filmnatten v 44 kan jag slippa, det gör ingenting för antagligen kmr det inte några roliga personer dit (förutom soffi, sandra, erra o kanske, kanske Adriana o 'Anden' oxå, men jag tkr ändå jag kankse hittar på ngt annat!

O vrf inte kolla upp när Eme har lov? Man kanske skulle kunna åka dit? :P

Vi får se, el vrf inte se om man kan hälsa på Sara H?

Om inte så träffas vi antagligen helgen v 45 ^^(Eme o Sara h: Ni MÅSTE komma <3)


Troligen kmr jag snart få en ny låt att lyssna på, o den kmr säkert gå sönder för att jag lyssnar på den för mkt...men då får vi se till att...ehm...laga den? Nej, ja skojja, men ni fattar xD


Men nu ska jag fortsätta Praoa, ha det bra :D



Ovido - Quiz & Flashcards