Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av NoiiiseStraange - 15 oktober 2009 22:19

Har haft askul idag :D

Vi åkte till Ullared vid 9 o kom hem efter 20, men det var super kul :P Jag o Yui pratade MASSOR, handlade MASSOR och vi kom även på att vi är smarta och har bra smak :D

Ja blev lite dålig efter att vi ätit, men jag tkr det blev bättre sedan, och Eme, jag tror du blir överlycklig! (Okej, nästan) Nästan ALLA kläder ja köpte (köpte kajal oxå, vitt o svart...men den svarta visade sig vara blå...) e svarta :D


Dessutom har vi ordnat nästan allting till helgen v 45, biljetterna e ordnade o ja ska snart skicka ut inbjudningarna till allt folk, hoppas ni KOMMER!

Det e ju inte precis VARJE dag man blir bjuden på gratis bio...okej, det var inte det jag menade. Men ni fattar <3

Och Ame, du ska komma! Vrf inte ta med Sebbe o Tessan annars? Det finns platser över, haha^^


Härligt, kmr antagligen bli värsta 'tjej-träffen' :D Oki, kusin kmr m. Yui, men det e helt oki :P

Rätt härligt att inga killar kmr, o isåfall; Vem ska man bjuda?

Gillar förresten Elins kommenatar om Elias, den var rolig :P

Fast det säger ja inte till honom, o sen får vi se hur det går mellan...ok, ska vara tyst. Eller ja ska inte skriva ngt iaf xD


Jo, just det Fia! Var det inte vi som skulle gå på killjakt? Jag kan visa er runt här i området, men det finns inget större utbud, tyvärr, inte i bgd hlr.

Haha^^ Nä, men det skulle nog vara kul :P

Får se hur det blir med det, om vi orkar, eller om jag tkr att jag skämt ut mig tillräckligt efter bion xD


I morgon e det antagligen dags för skolan igen, o sen e det helg :D

Sen ska jag till tandläkaren IGEN på måndag, sedan e det resten av skolveckan som gäller o SEN v 44 e det Novemberlov =)<3

Förhoppningsvis bli're ingen filmnatt, o ja kanske drar till Eme om hon e hemma?

Sen e det v 45, o då e det helgen man ser fram emot :P
Kmr bli kul, o nu ska jag nog lägga mig...Klockan e mkt o ja kmr antagligen läsa en del innan ja släcker iaf^^

Ha det bra, och som sagt;

Vi ses när vi ses och vi hörs när vi hörs :D

Godnatt ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards