Alla inlägg den 2 november 2009

Av NoiiiseStraange - 2 november 2009 18:15

Ja, då så har man varit på Hulebäck då^^ Jag som tyckte högstadiet i bgd var stor! x'D Seriöst, Hulebäck är ju grymt stort, fattar inte hur jag någonsin skulle kunna låta bli att gå vilse om ja skulle få för mig att börja där xD

Men båda de Estetiska programmen som ja o Ame tittade på verkade helt oki^^

Jag blev lite intresserad av teatern, Ame intresserade sig mer för kören på den andra. (o.O)

Men först fick vi ju stå utanför bgd-skolan o vänta på bussarna som inte kom i 45 minuter x'D Sen när lärarna sa att vi fick gå in så satt vi inne i skolan o frös ngt fruktansvärt i typ 2 minuter, SEN skulle vi ut IGEN.
Kom det ngn buss då? Nej. Vi fick vänta i ytterligare en kvart o SEN kom äntligen bussarna. Den ena var en dubbeldeckare, o naturligtvis ville alla sitta där uppe xD

Jag o Ame orkade inte knöka o knuffas så vi valde den andra bussen ;)

Sen hade vi riktigt kul när vi satt o skrattade åt massa fåniga saker x)


Maten var oki, men ja fick ont i magen efter det o nu fryser ja, dumma skolan xD Dom borde inte få låta oss stå ute i så kallt väder xD

Haha^^ Nä, men vi kom ju till Hulebäck, o vem e den första person ja o Ame får syn på som står på trappavsattsen till tredje våningen o tittar upp på oss??

Mm, precis. Liiite pinsamt, men jag visste faktiskt inte att han gick där, men han har antagligen valt Estetiska, musik.


När vi kom tillbaka till skolan runt halv 2 hade vi slöjd. Helt okej, o sen väntade vi på bussen hem. Jag fick några nya låtar till mobilen från Ame som ja lyssnar sönder på xD El iaf den sista låten^^ Superbra ;)


Lärarna som berättade för oss om programmen på Hulebäck var suveräna på att sälja in det till oss, naturligtvis, o nu vet typ ingen vad man ska välja...


Sitter just nu o lyssnar på musik, rs.ar o väntar på att ngn ska logga in på msn som man kan chatta med. Vad gör alla??

Sen ska vi inte tala om vad ja o Ame fick reda på om A, S o S hlr. Men bara lugn, vi håller det för oss själva (!) Men skyll er själva, ser jag er så tnkr ja sannerligen säga vad jag tkr!

Kram ;)


Ovido - Quiz & Flashcards