Alla inlägg den 8 november 2009

Av NoiiiseStraange - 8 november 2009 18:32

Så är det 8 november, Elin o Fia har åkt hem =/
Tråkigt tkr jag, men det var kul att dom kom ;)
Synd att vi inte ses oftare, hade varit kul :) Men vi bor ju en bit ifrån varandra, så det e ju ett problem.

Men hade varit kul ändå ;) Har faktikst ALDRIG varit i V xD


Men gårdagen var super tkr jag! Filmen var bättre än vad jag trodde, o den lilla killen var rolig! :D

Bildspelet var oki, o ja tyckte att A, S o S skötte sig riktigt bra, inte som det var tidigare i veckan.


Hoppas ni som kom tyckte det var kul ;)<3

Superkul att ni kom iaf!


Imorgon e det planeringseftermiddag vilket betyder att vi slutar vid 12 (el innan ;D) Vilket e skönt eftersom ja mår sådär idag. Känner mig nästan lite febrig o har ont i halsen. Får se hur det blir med det.

På torsdag blir det en vaccination till o då kmr ja väl må sådär igen då.

O så e det utvecklingssamtal på ons, o mamma åker till stockholm på fredag o e där över helgen.

Jag vill också göra ngt, jag vill också ha ngt att se fram emot!!

:(



Ovido - Quiz & Flashcards