Alla inlägg den 6 november 2009

Av NoiiiseStraange - 6 november 2009 07:25

Idag är det Fredag morgon, den 6 november. Och vad händer då?

Yeah, ikväll kmr Elin o Fia ;)<3

Ska bli SUPERKUL o träffa er igen! :D


Men först blir'e skolan; Fr-prov direkt på första lektionen (kan typ ingenting xD), sen so (läst igenom o svarat på EN fråga), matte (diagnosen e FAKTISKT klar) och efter en lektion till är det dags för No (har läst igenom det med). Känns sådär faktiskt. Har haft fullt upp typ hela veckan, o ja e för lat för o plugga xD Igår satt jag uppe till typ halv 12 xD

Inte så smart, men jag blev klar med matten, o nu kan jag faktiskt EN DEL franska ;)


Efter skolan blir det Alingsås m. en moster, vi ska hämta kusin o Yui ;) O ja ska köpa skor, om dom skorna finns kvar <3

Sen ska jag antagligen med hem igen o SEN ska vi tbx till Alingsås o hämta Elin o Fia senare på kvällen :D
Undra om dom e lika nervösa för o träffa mina andra kompisar, som mina andra kompisar redan e för att träffa dem?

Men Ame; Bara lugn, dom e superschysta bägge två :D
Inte så många killar, men Eme fick som hon ville. Ocke följer med tsm med S, J o E. O sen kmr JP oxå ;)

Måste dra, ska till bussen om en stund, o ska faktiskt FÖRSÖKA plugga LITE mer franska innan :)

Önska mig lycka till på provet!

(Känns som om jag skrivit rätt många faktiskt men jag skyller på att jag e trött xD)


Kram, kram ;)<3

Ovido - Quiz & Flashcards