Alla inlägg den 14 november 2009

Av NoiiiseStraange - 14 november 2009 11:46

Jag var sjuk i tisdags, men gick till skolan i onsdags, men det var bara för att vi skulle besöka gymnasium. Jag, Ame, Sandra, Soffi, Erra, Andréa och Addis hade valt Almås på fm och Bäckäng på eftermiddagen allihopa ;) Det var kul^^

Dock var det fortfarande en hel del som var sjuka, men jag tror att det var rätt många som släpade sig till skolan av samma anledning som jag i alla fall.


Almås; Helt okej, dock hann vi inte heja på Sebbe, för vi var lite sena xD Sen berättade Ame att Sebbe hade lett emot henne o det tyckte Andréa var kul o retades för xD

Någon som e avundsjuk?  x)

Men jag o Ame kom överens om att jag måste träffa Tessan o Sebbe ngn annan gång, kanske följer med henne på en av hennes dans träningar?

Sen sa Ame en kommentar som kunde missuppfattas xD Men det var kul^^


Jag valde att gå och titta på OP (OmvårdnadsProgrammet) men ingenting där var nytt (o.O Konstigt? xD) sen kom vi tillbaka till aulan (vet inte vad det heter xD) o då gick vi med o tittade på Design linjen, ingenting för någon utav oss, men vad skulle vi titta på?

Maten var usch, chili con carne o ja hatar bönor xD

Allt hade gått bra och nu skulle vi ta oss till Bäckäng. NU kom problemet, hur tar man sig från Almås till Bäckäng??


I alla fall, vi samlade ihop Sandra, Soffi, Erra, Andréa och Adriana och började gå.

Det tog en stund o vi visste väl inte riktigt vart vi var påväg, men plötsligt kom vi fram till Centrum (kallar man det så? Där vid typ..busstorget?) o då började vi känna igen oss. Men fortfarande fanns problemet, var 17 ligger Bäckäng?? xD


Så småningom kom vi fram (!) Tog faktiskt inte sååå lång tid, även om det tog ett tag. Vi kom ju i tid och det var ju det viktigaste ;) Där mötte vi några 'gamla' nior ifrån bgd o pratade lite med dem.

Givetvis fick jag syn på en person jag absolut inte trodde gick där, men där var hon i alla fall. Ella! Har inte sett henne på evigheter! Jag trodde hon följt med J till Bauer (?) men det hade hon inte.


Bussen gick hem runt halv tre o vi kom fram till bgd runt tre. Då stack ja upp till centrum (i bgd) o fikade lite. Sen var det dags för utvecklingsamtal (Väldigt intressant, -.-') xD


Vad har hänt mer då?

Inte mycket, jag hoppade över UNF och lyssnade på musik^^



Ovido - Quiz & Flashcards