Alla inlägg den 9 november 2009

Av NoiiiseStraange - 9 november 2009 17:35

Idag hade vi planeringseftermiddag :D Vi slutade 11.35 Superhärligt ;) O så slapp ja vänta på bussen oxå, det var ännu bättre. Dessutom slapp vi S.E.T också! Vi pratade om skolresan, o plötsligt var det bal-snack (TRÅKIGT!) o sen ngn fest i skolan, vad skulle kunna få oss att gå? När frågan kom till vad som skulle fått mig att gå hade jag god lust att säga INGENTING, men det fick man tydligen inte säga xD

Hajar inte vad vi ska tbx till skolan för när vi slutat 9.an om snart ett halvår (el kanske mindre?^^) Men jag kanske ändrat uppfattning då? Tnkr hur som helst INTE åka med på ngn fånig skolresa :D


När jag kom hem mådde jag rent ut sagt hemskt. Ingen aning om vrf, ont i hela kroppen, fryser, ont i huvudet o ont i magen. Men det var 8 st sjuka i dag o en höll på att bli sjuk, så antagligen e det ngt som går. Typiskt! Jag ska ju ta andra dosen av vaccinet på torsdag, o ja har INGEN lust att bli sjuk då!!

(Riskgrupperna ska ta 2 ggr, de som inte e behöver bara ta 1 gång o.O)

Får hoppas det blir bättre senare 8D

I morgon blir det dans om jag mår bättre, på ons troligen UNF o kanske S o S hänger med hem? :D

Torsdag e jag ledig ifrån skolan hela dagen, man skulle kunna tro att det vore skönt. Men nähä, då ska vi vara på Östra kl 8.15, sätta vennål, o ja får inte äta >.< Sen e det röntgen o CromClearence typ xD


Aja, det märker vi när vi kmr dit!

Ha det bra ;)

Kram, Kram <3

Ovido - Quiz & Flashcards