Alla inlägg den 22 november 2009

Av NoiiiseStraange - 22 november 2009 12:27

Godmorgon! Eller God förmiddag kanske passar bättre?

Gick upp vid 11 idag, åt frukost o satte mig vid datan^^ E för lat för att plugga, men borde egentligen göra det... xD


Har inte gjort spec mkt i helgen ;) Var med A igår, o vi hade superkul ;) Vi tittade på Systrar i Jeans 2. Den var helt oki, men jag tyckte det var dåligt att dom la ihop alla tre böckerna! I slutet på andra boken dör Bapi, men i filmen så dör han i början o då träffar hon Kostos igen.

A tyckte Brian var söt, o sen satt vi o skratta när Leo kom in >:D

Nä, men vi hade riktigt kul <3 Tack för en rolig dag :P

Får se om jag tnkr skämma ut mig med bildspelet eller inte inför klassen någon gång under veckan eller inte...


Hajar egentligen inte vrf alla tkr ja ska visa det, jag menar, seriöst, vad har R med saken att göra?


Aja, vi får se ;)
Det blir Lucia-övning i morgon, o vi missar MER än halva ma-lektionen, >:D Ha!


Ha det bra ;) <3



^^

Av NoiiiseStraange - 22 november 2009 00:09

"They're telling me it's beautiful

I believe them but will I ever know,

the world behind my wall?"

 

Måste säga att jag antagligen blivit beroende av TH låtar xD Blev tom. avundsjuk på Eme när hon sa att hon fått biljetter till deras konsert i MARS.

Seriöst, jag hlr nog på o bli allvarligt sjuk, har ALDRIG gillat dem förut xD




 

Ovido - Quiz & Flashcards