Direktlänk till inlägg 21 oktober 2009

Sjuk..igen >.<

Av NoiiiseStraange - 21 oktober 2009 09:48

God morgon! Elr kanske ska god förmiddag?


Igår var jag i skolan, rätt bussy, så jag hann faktiskt inte skriva igår. Jag höll det där dumma föredraget om praon, det gick bra, men det var hemskt och jag tänker NEVER göra ngt liknande igen ;O

Sen, efter skolan, så skulle Erra följa med, men då skulle vi upp till vårdcentralen i bgd o ja skulle ta det där eländiga vaccinet -.-'

Men Erra följde med iaf, o väntade på oss (tack gmn ;)<3)

Så jag fick första dosen igår (vaccinet påminner mig om sömnmedicinen man får på sjukhuset xD)


Sen kom vi hem, ja började må sådär o var tvungen o hoppa över dansen >.<

Jag tror jag fick lite feber, men jag vet inte säkert, eftersom jag inte tog febern förrän i morse^^ O då hade jag liiite feber, men ínte mkt.

Jag har sviinont i armen (oj då, lite komiskt xD), o om två, tre el fyra veckor ska ja få den andra dosen, o ja som avskyr vaccin! xD Fast vem gör inte det?

Ame tog ena dosen i måndags berättade hon igår, jo, nu vet jag vrf. Både hon o ja är i riskgrupperna. Jag tror att hon e det iaf, för jag vet att jag är >.< Okej, nu blev det jobbigt xP


Nu ska ja plugga lite, lyssna på musik o läsa lite^^ Antagligen blir det gsm, rs o tv senare också :P
O 'Anden' om du ska med den 7 nov så får du gå upp ;) Jag kanske ska ringa o väcka dig? Nej, jag e nog inte uppe såå tidigt...

Aja, byebye ;D<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade! Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny. Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det fin...

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Ovido - Quiz & Flashcards