Direktlänk till inlägg 29 oktober 2009

Yui ;)

Av NoiiiseStraange - 29 oktober 2009 07:18

Godmorgon, Godmorgon!


Eftersom det är lov så skulle man mycket väl kunna tro att jag sover. Men som sagt, det gör jag inte ;) Faktiskt är jag i Alingsås^^<3

För tillfället sitter ja o fikar tsm med Yui. Efter några timmar - el iaf fram tills det att affärerna öppnar - kommer vi dra oss mot centrum^^

Kankse träffar vi ngn vi känner där? Mezzade Cissi igår, o skrev att jag skulle vara i Alingås idag =)

Sen finns det ju massa (okej, några) kusiner här också. Vi såg förresten Maria igår, o Patrik o Alicia bor ju här någonstans. Vad jag menar med någonstans återstår att se. Jag e urkass på geografi xD Men det kanske ni redan visste?


Satt o mezzade (och chattade) med Elin o Fia igår^^ Det var kul ;)

Än så länge e det en del som har anmält sig till den 7, o förmodligen blir vi fler :P

Haha^^ Eme tycker att jag ska skriva mer om henne, så låt gå. Vi har planerat att vi ska smita ut under bildspelet den 7, men vi får se hur bra det går xD Ngn kanske stoppar oss? o.O


Vad finnns mer o skriva?
Det var tydligen filmnatt på UNF igår, men jag vet inte säkert. Jag var ju i gbg fram tills 20 o sen satte jag mig vid datan när jag kom hem...(konstigt xD) O så fick jag redan på att A anmält sig som bgds lucia^^ Så vi röstade ofc på henne <3

Hoppas hon vinner, nr 7 btw, men det vet man aldrig. För tillfället har nog hon en hel del gemensamt med Eme, båda älskar MJ!

Sj hajar jag inte vrf, jag lyssnar inte längre så mkt på honom. O Eme ville lyssna på MJ hela tiden, men för 17, han e DÖD xD


Aja, nu ska vi fika klart, sen kanske vi klr lite på tv, o sen drar vi ner (el upp?? xD) till Centrum :D

Ni når mig på SMS om ni vill mig ngt <3

Har'e bra, så hörs vi när vi hörs ;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av NoiiiseStraange - 9 december 2010 02:09

Ojojojoj! Här var det länge sedan man bloggade! Funderar ärligt över om jag ska fixa en ny blogg, radera denna och försöka uppdatera oftare om jag gör en ny. Har knappt tid med att blogga, och när jag väl har det så känns det inte lockande. Det fin...

Av NoiiiseStraange - 3 september 2010 23:02

Jag borde verkligen blogga oftare än vad jag gör! Haha, tror som sagt inte att någon följer, men det ger... väl bra träning elr ngt xD Haha, vilket påminner mig om, del 47 måste skrivas och läggas upp på THF, GÄRNA den här helgen, sen kommer det så...

Av NoiiiseStraange - 17 augusti 2010 19:46

Har inte bloggat på ett tag. Tack, jag vet :/Men jag har faktiskt en hel del ursäkter på lager ;)1. Tror inte några följer bloggen 2. Har knappt varit hemma 3. Blir snart sjuk av nervositet inför 23 augusti. Börjar som sagt 1.an (gymnasiet) ...

Av NoiiiseStraange - 5 juli 2010 10:43

Jag vet, det var evigheter sedan jag bloggade ngt sist. Förlåt! Men jag har haft så sjukt mkt att göra, så jag har faktiskt glömt bort :P   Har fyllt 17 ;) Fick bla. en ny mobil, 2 böcker, smycken, en sjal, gigantisk penna (haha, eliiin? <3), ...

Av NoiiiseStraange - 17 juni 2010 22:47

Så...VET att det var länge sedan jag uppdaterade bloggen! :S Men ska jag vara ärlig så har jag *host,host* glömt x) Jag har haft mkt i skolan, klassresan (som för övrigt var toppen, min klass ÄR bäst! <3) bal, skolavslutning (Hey Soul Sister!! &lt...

Ovido - Quiz & Flashcards